פיליפ בולקיה (1955, טוניס) הוא מעצב גרפי ומחנך. בשנת 1972 עלה לארץ כנער. בולקיה בוגר המחלקה לעיצוב גרפי בבצלאל, ומייסד סטודיו ״Neo Group״ המתמחה במיתוג. בשנות ה־80 של המאה ה־20 עבד כמעצב גרפי עצמאי בפריז. בולקיה מעצב לוגואים, סמלים, אריזות, קטלוגים, כרזות ועוד. בין עבודותיו החשובות: כרזת הביאנלה הישראלית השלישית לצילום (1991) וקטלוג בעבור מעצב האופנה גדעון אוברזון (1995). בין העבודות החשובות שהוביל בסטודיו ״Neo Group״: עיצוב זהות תאגידית לחברת בזק (2004) ועיצוב זהות תאגידית לשרונה מרקט (2013).